ANALİG Hentbol Heyecanı Karaman'da Başladı Karaman, Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakalarına ev sahipliği yapıyor. Dokuz ilden gelen 18 takım, üç gün boyunca bir üst tura yükselmek için mücadele edecek. Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakaları Karaman'da başladı. 24-26 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen organizasyonda kızlar ve erkeklerde toplam 18 takım mücadele ediyor.Karaman Merkez Spor Salonu'nda düzenlenen açılış seremonisine sporcular, antrenörler, hakemler ve idareciler katıldı. Açılış konuşmasını yapan Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Şube Müdürü Mehmet Baskın, organizasyonun sadece sportif başarıya değil, dostluk, kardeşlik ve fair-play anlayışının gelişmesine de katkı sağladığını belirtti.Karaman'ın farklı illerden gelen sporcuları ağırlamaktan memnuniyet duyduğunu ifade eden Baskın, müsabakaların centilmence ve sakatlıksız şekilde tamamlanmasını temenni ederek tüm takımlara başarı diledi.Üç gün sürecek organizasyonda Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Karaman, Mersin ve Osmaniye'den gelen yıldız sporcular grup müsabakalarında bir üst tura çıkabilmek için ter dökecek.Turnuvanın ilk gününde kızlar kategorisinde Isparta-Osmaniye, Kahramanmaraş-Burdur ve Mersin-Hatay karşılaşmaları oynandı. Erkeklerde ise Mersin-Antalya, Kahramanmaraş-Hatay ve Osmaniye-Karaman mücadeleleri hentbolseverlerin beğenisine sunuldu.Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde gerçekleştirilen şampiyona, 26 Haziran'da oynanacak final karşılaşmalarının ardından sona erecek.
Karaman
Yayınlanma: 24 Haziran 2026 - 19:17
ANALİG Hentbol Heyecanı Karaman'da Başladı
Karaman, Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakalarına ev sahipliği yapıyor. Dokuz ilden gelen 18 takım, üç gün boyunca bir üst tura yükselmek için mücadele edecek.
Karaman
24 Haziran 2026 - 19:17






