ANALİG Hentbol 1. Etap Müsabakaları Karaman’da Tamamlandı
Karaman’ın ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakaları sona erdi. Üç gün süren organizasyonun ardından kızlar ve erkeklerde gruplarını lider tamamlayan toplam altı takım, bir üst tura yükselme hakkı kazandı. Karaman, Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakalarına başarıyla ev sahipliği yaptı. Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde Merkez Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyon, üç gün süren heyecan dolu karşılaşmaların ardından tamamlandı.Müsabakalarda ev sahibi Karaman’ın yanı sıra Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Mersin ve Osmaniye’den gelen kız ve erkek takımları, grup birinciliği ve bir üst tura yükselme hedefiyle kıyasıya mücadele etti. Sporcuların centilmence ortaya koyduğu performans, organizasyona renk kattı.Kızlar kategorisinde gruplarını lider tamamlayan Osmaniye, Kahramanmaraş ve Adana takımları bir üst tura yükselme başarısı gösterdi. Erkekler kategorisinde ise gruplarında ilk sırayı alan Mersin, Kahramanmaraş ve Osmaniye takımları bir üst tur bileti alarak başarılı performanslarını taçlandırdı.Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Karadeniz, organizasyonun başarıyla tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Karaman’ın önemli spor organizasyonlarına ev sahipliği yapmayı sürdürdüğünü belirtti. Üç gün boyunca centilmenlik ve dostluk atmosferi içerisinde geçen müsabakaların örnek bir organizasyon olduğunu ifade eden Karadeniz, bir üst tura yükselen takımları tebrik ederek sonraki etaplarda başarılar diledi. Karadeniz ayrıca organizasyonun gerçekleştirilmesinde emeği geçen hakemlere, antrenörlere, görevlilere ve tüm sporculara teşekkür etti.
Karaman’ın ev sahipliğinde düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakaları sona erdi. Üç gün süren organizasyonun ardından kızlar ve erkeklerde gruplarını lider tamamlayan toplam altı takım, bir üst tura yükselme hakkı kazandı. Karaman, Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) 1. Etap 3. Grup Hentbol Müsabakalarına başarıyla ev sahipliği yaptı. Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü koordinesinde Merkez Spor Salonu’nda düzenlenen organizasyon, üç gün süren heyecan dolu karşılaşmaların ardından tamamlandı.Müsabakalarda ev sahibi Karaman’ın yanı sıra Adana, Antalya, Burdur, Hatay, Isparta, Kahramanmaraş, Mersin ve Osmaniye’den gelen kız ve erkek takımları, grup birinciliği ve bir üst tura yükselme hedefiyle kıyasıya mücadele etti. Sporcuların centilmence ortaya koyduğu performans, organizasyona renk kattı.Kızlar kategorisinde gruplarını lider tamamlayan Osmaniye, Kahramanmaraş ve Adana takımları bir üst tura yükselme başarısı gösterdi. Erkekler kategorisinde ise gruplarında ilk sırayı alan Mersin, Kahramanmaraş ve Osmaniye takımları bir üst tur bileti alarak başarılı performanslarını taçlandırdı.Karaman Gençlik ve Spor İl Müdürü Mustafa Karadeniz, organizasyonun başarıyla tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, Karaman’ın önemli spor organizasyonlarına ev sahipliği yapmayı sürdürdüğünü belirtti. Üç gün boyunca centilmenlik ve dostluk atmosferi içerisinde geçen müsabakaların örnek bir organizasyon olduğunu ifade eden Karadeniz, bir üst tura yükselen takımları tebrik ederek sonraki etaplarda başarılar diledi. Karadeniz ayrıca organizasyonun gerçekleştirilmesinde emeği geçen hakemlere, antrenörlere, görevlilere ve tüm sporculara teşekkür etti.





