Karamanlı Bisikletçiler Kocaeli'den Madalyayla Döndü

Kocaeli'nin Gebze ilçesinde düzenlenen Türkiye Şampiyonası 4. Etap Dağ Bisikleti Yarışları'nda Karaman İl Özel İdare Spor Kulübü sporcusu Veli Sarı, U17 erkekler kategorisinde birinci olarak altın madalya kazandı. Başarılı sporcu, genel klasman liderliği mayosunun da sahibi oldu.

Karamanlı Bisikletçiler Kocaeli’den Madalyayla Döndü


Kocaeli'nin Gebze ilçesinde düzenlenen Türkiye Şampiyonası 4. Etap Dağ Bisikleti Yarışları'nda Karaman İl Özel İdare Spor Kulübü sporcusu Veli Sarı, U17 erkekler kategorisinde birinci olarak altın madalya kazandı. Başarılı sporcu, genel klasman liderliği mayosunun da sahibi oldu.

 

Türkiye Şampiyonası 4. Etap Dağ Bisikleti Yarışları, Kocaeli'nin Gebze ilçesinde gerçekleştirildi. Organizasyonda Karaman İl Özel İdare Spor Kulübü Bisiklet Takımı, U17 erkek ve U17 kadın kategorilerinde mücadele etti.

Çekişmeli geçen yarışların ardından U17 erkekler kategorisinde yarışan Veli Sarı, finiş çizgisini ilk sırada geçerek altın madalyanın sahibi oldu. Elde ettiği dereceyle puanını 145'e yükselten başarılı sporcu, genel klasman liderliğini simgeleyen mayoyu giymeye de hak kazandı.

U17 kadınlar kategorisinde mücadele eden Tansu Gamze Sümertaş ise yarışı 5. sırada tamamlayarak başarılı bir performans sergiledi.

Karaman İl Özel İdare Spor Kulübü tarafından yapılan açıklamada, elde edilen başarıda desteklerini esirgemeyen Karaman Valisi Hayrettin Çiçek, İl Genel Meclisi Başkanı Ali İhsan Alanlı, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Ali Yener Terlemez ile İl Genel Meclisi üyelerine teşekkür edildi.


Karamanlı Bisikletçiler Kocaeli’den Madalyayla Döndü Kocaeli in Gebze ilçesinde düzenlenen Türkiye Şampiyonası 4. Etap Dağ Bisikleti Yarışları da Karaman İl Özel İdare Spor Kulübü sporcusu Veli Sarı U17 erkekler kategorisinde birinci olarak altın madalya