Çiftçiye Müjde: Hububat Alım Ödemeleri Başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin 3 Haziran'da başlayan hububat alım süreci kapsamında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.

Çiftçiye Müjde: Hububat Alım Ödemeleri Başladı

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin 3 Haziran’da başlayan hububat alım süreci kapsamında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı.

Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi’nin (TMO) hububat alım ödemelerine başladığını duyurdu.

Bakan Yumaklı, 3 Haziran’da başlayan hububat alım süreci kapsamında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına bugün itibarıyla aktarıldığını belirtti.

Ülke genelinde 211 noktada devam eden alım faaliyetlerinin, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 noktaya kadar çıkarılacağını ifade eden Yumaklı, TMO’nun kendisine getirilen tüm ürünleri almaya devam edeceğini vurguladı.

Ödemelerin belirlenen takvim doğrultusunda sürdürüleceğini kaydeden Yumaklı, ürün bedellerinin 21’inci günden itibaren üreticilerin hesaplarına düzenli olarak aktarılacağını bildirdi.

Çiftçilerin emeğini ve alın terini korumayı sürdüreceklerini belirten Bakan Yumaklı, tarımsal üretimin desteklenmesine yönelik çalışmaların kararlılıkla devam ettiğini ifade etti.

Çiftçiye Müjde: Hububat Alım Ödemeleri Başladı Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı Toprak Mahsulleri Ofisi’nin 3 Haziran’da başlayan hububat alım süreci kapsamında ilk ödemelerin çiftçilerin hesaplarına aktarılmaya başlandığını açıkladı. KARAMAN KARAMAN